زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 6:02 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 203
نویسنده پیام
persia
آنلاین

ارسال‌ها : 371
عضویت: 7 /2 /1392
محل زندگی: BS
سن: 19
شناسه یاهو: https://rozup.ir/up/persian-day/mood/ravangardan.gi
تشکرها : 112
تشکر شده : 85
تصاویر مجریان زن شبکه های افغانستان

تصاویر مجریان زن شبکه های افغانستان

پرشین دی فروم

تصویر: http://www.persiantafrih.ir/images/news/1392/07/03/1380154090.jpg

نوع لباس و آرایش های غلیظ برخی مجریان زن تلویزیونهای خصوصی افغانستان وزارت اطلاعات افغانستان را وادار به ممنوع کردن حضور زنان مجری بدون چادر و با آرایش غلیظ در تلویزیون کرد
یک مجری زن در تلویزیون خصوصی" یک" افغانستان
مجری زن دیگر تلویزیون خصوصی "یک" افغانستان
عکسهای مجریان زن تلویزیون پر بیننده "یک" افغانستان
وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان با نشر ابلاغیه ای به مجریان زن در شبكه های مختلف تلویزیونی دستور داد تا از نمایش سر برهنه و آرایش غلیظ پرهیز كنند.
در ابلاغیه ای كه از سوی تلویزیون ملی افغانستان پخش شد و متن آن در سایت آژانس خبری باختر، خبرگزاری رسمی دولت افغانستان به نشر رسیده آمده است كه مجریان زن باید" اخلاق اسلامی و فرهنگ ملی" را رعایت كنند.
وزارت اطلاعات و فرهنگ گفته است :" از آغاز تأسیس رسانه های تصویری كوشیده است تا در مطابقت با روحیه قانون اساسی و قانون رسانه های همگانی، ضرورت جدی رعایت اخلاق اسلامی و فرهنگ ملی را با رسانه های تصویری گوشزد كند به همین سسلسله از تمام شبكه های تصویری جدا خواسته می شود تا از نمایش سر برهنه و آرایش غلیظ خانم های گوینده جلوگیری به عمل آرند."
در ادامه این ابلاغیه آمده است:" به گوینده گان زن نیز توصیه می شود كه پوشش لباس سنگین و مطابق با فرهنگ اسلامی و ملی ما را كه بر متانت و وقار شخصیت ایشان می افزاید، جدا رعایت كنند."
در ده سال گذشته شمار رسانه های مختلف به ویژه تلویزیون ها خصوصی در افغانستان رشد قابل توجهی داشته اند كه شمار زیادی از زنان در این رسانه ها كار می كنند.
در حال حاضر حدود پنجاه تلویزیون خصوصی در كابل و ولایات مختلف افغانستان فعالیت دارد که بخش زیادی از کارمندان و مجریان این تلویزیونها را زنان تشکیل می دهند.

شهر کابل را به دلیل فعالیت نزدیک به پنجاه تلویزیون در آن شهر تلویزیونها نیز می گویند.

یک مجری زن تلویزیون خصوصی زن در برناه کارو بار این تلویزیون
عکسهای بالا متعلق به مجریان زن تلویزیون خصوصی "یک" افغانستان است که پربیننده ترین تلویزیون افغانستان و منتشر کننده داغترین اخبار بدون هیجگونه سانسور می باشد.



امضا کاربر
سه شنبه 09 مهر 1392 - 19:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :