زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 10:25 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 161
نویسنده پیام
funypic
آنلاین

ارسال‌ها : 2
عضویت: 18 /10 /1392
اپل هم بالاخره فبلت می سازد

نباید این محصولات را با گوشی هوشمند آیفون 6 که قرار است در سپتامبر سال جاری وارد بازار شود، اشتباه بگیریم. مدل جدید گوشی هوشمند اپل یا Big iPhone احتمالا در ماه می به دست کاربران می*رسد.

به نقل از جی اس ام آرنا ، بر اساس گزارش منتشر شده در نسخه ژاپنی پورتال اینترنتی یاهو، شرکت اپل در نظر دارد مدل*های جدیدی از گوشی هوشمند آیفون را عرضه کند که یکی از آن*ها همراه با نمایشگر 5.7 اینچی یا بزرگتر به دست کاربران می*رسد.

البته گفته شده است که نباید این محصولات را با گوشی هوشمند آیفون 6 که قرار است در سپتامبر سال جاری وارد بازار شود، اشتباه بگیریم. مدل جدید گوشی هوشمند اپل یا Big iPhone احتمالا در ماه می به دست کاربران می*رسد.

بر اساس این گزارش گفته می*شود که شرکت اپل فبلت خود را به تراشه A8 مجهز نمی*کند و در مقابل تراشه A7 که برای گوشی هوشمند آیفون 5S استفاده شد، برای این محصول نیز به کار گرفته می*شود.

شایعات منتشر شده در حالی توجه کارشناسان را به خود جلب کرده است همزمان اخباری در مورد تولید رایانه لوحی بزرگتر اپل موسوم به iPad Pro به گوش می*رسد که احتمال می*رود این محصول در ماه مارس عرضه شود.

باید توجه داشت یکی از مواردی که اندروید توانسته است iOS اپل را پشت*سر بگذارد، تجهیز دستگاه*های الکترونیکی بزرگتر است. این طور به نظر می*رسد که اپل قصد دارد بخشی از بازار را که تاکنون از دست داده بود، دوباره به دست آورد.

چهارشنبه 18 دی 1392 - 11:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :