زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 9:29 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 195
نویسنده پیام
persia
آنلاین

ارسال‌ها : 371
عضویت: 7 /2 /1392
محل زندگی: BS
سن: 19
شناسه یاهو: https://rozup.ir/up/persian-day/mood/ravangardan.gi
تشکرها : 112
تشکر شده : 85
فال روزانه شنبه 26 بهمن 92

فال روزمتولدین فروردین:

ممکن است شما اخبار غیرمنتظره ای از خارج دریافت کنید یا بطور غیر منتظره یک مسافرت کاری مربوط به ماوراء دریاها ممکن است پیش آید.اگر شما شغلی در ارتباط با خارج ندارید ممکن است خودتان را با یک خارجی جذاب ببینید یا به سادگی مقداری خوراک خارجی را امتحان کنید.حافظ:

رنگ تزویر پیش ما نبود شیر سرخیم و افعی سیهیم

وام حافظ بگو که بازدهند کرده‌ای اعتراف و ما گوهیم

تعبیر :شخصی با اراده و دوستی صمیمی هستی. مراقب باش تا از حسن رفتار و از صداقت و دوستی تو سوء استفاده نشود. زندگی خوب و راحتی در پیش داری. فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز باید هنگام صحبت کردن در جمع خیلی حواستان را جمع کنید، چون امکان دارد یکی از دوستان صمیمی‌تان منظورتان را اشتباه متوجه بشود. اگرچه شما منظور خود را خوب بیان می‌کنید، ولی قدرت شما در قطع کردن سر و صداها و گفتن حقیقیت ممکن است افراد دیگر را ناراحت کند. همه از شما انتظار دارند که درستکار باشید، اما حالا که موقعیت خوب است و شما هم خودتان را می‌شناسید پس این را بهشان بگویید.حافظ:

فرصت شمار صحبت کز این دوراهه منزل چون بگذریم دیگر نتوان به هم رسیدن

گویی برفت حافظ از یاد شاه یحیی یا رب به یادش آور درویش پروریدن

تعبیر :فرصت ها را بیهوده از دست نده و کینه های کهنه را از دل بیرون کن و راه صلح و آشتی و دوستی را باز کن. زندگی بدون رفیق شفیق و یار همراه، بسیار سخت و دشوار است. مانند آینه یکرو و یکرنگ باش تا زندگی سالم و خوبی در پیش داشته باشی. فال روز متولدین خرداد:

امروز شاید دوست داشتنی ترین فرد در تمام زندگی تان برای شما تبدیل به فردی عادی شود. درست وقتی که شما خیلی خوب او را شناختید، نظریات عاطفی تان یکباره تغییر می‌کند و فرضیه‌های غلط به ذهنتان راه پیدا می‌کند. هم اکنون شما روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. قبل از تصمیم گیری‌های بزرگ و قبل از اینکه پشیمان شوید به خودتان زمانی کافی داده تا خوب فکر کنید.حافظ:

چون غمت را نتوان یافت مگر در دل شاد ما به امید غمت خاطر شادی طلبیم

بر در مدرسه تا چند نشینی حافظ خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم

تعبیر :همه ی سختی ها و مشکلات بر طرف می شود، به شرط آنکه به تلاش خود ادامه بدهی. در زندگی تو گشادگی و سعادت پدید می آید و گرفتاری ها از بین خواهد رفت. فال روز متولدین تیر:

با وجود اینکه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی که دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هرکاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت کنید. شما خیلی دوست دارید که از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه کنید که شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کند.حافظ:

بر برگ گل به خون شقایق نوشته‌اند کان کس که پخته شد می چون ارغوان گرفت حافظ چو آب لطف ز نظم تو می‌چکد حاسد چگونه نکته تواند بر آن گرفت

تعبیر :غم های زندگی را بر خود آسان بگیر. با هنر و دانش خود می توانی راه تازه ای در زندگی باز کنی. از فتنه های روزگار ناراحت نشو زیرا دائمی و همیشگی نیستند و به زودی جای خود را به راحتی و آسودگی می دهند.

فال مرداد :

از اینکه به دیگران بگویید چه حس می‌کنید نترسید، اما مهربانی و با محبت بودن را فراموش نکنید. چراکه در غیر این صورت آنها ازتان فراری می‌شوند! اگر همین طوری ادامه دهید روز خوبی در انتظارتان است، فقط نباید خیلی هیجان زده شوید، زیرا قبل از اینکه بتوانید به هدفتان برسید بی خودی خودتان را خسته خواهید کرد. اگر بخواهید با آرامش کارهایتان را به تاخیر بیندازید تا چیزهای بهتری نصیبتان شود به مشکل برخواهید خورد، اما اگر شروع به کار کنید تا چند روز آینده آنها رابه دست خواهید آورد.حافظ:

گر جان بدهد سنگ سیه لعل نگردد با طینت اصلی چه کند بدگهر افتاد حافظ که سر زلف بتان دست کشش بود بس طرفه حریفیست کش اکنون به سر افتاد

تعبیر :مسئولیتی که بر دوش گرفته اید بیش از اندازه ی توان و طاقت شماست. بهتر است که اعتدال در کارها را فراموش نکنید. در هر کاری صداقت را پیشه کن تا بتوانی به موفقیت دست پیدا کنی. با اطرافیان، با حیله و فریب رفتار نکن که این بسیار بد است و نتیجه ی منفی به دنبال دارد. فال روز متولدین شهریور:

امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیکتان می‌توانند برای شما گرفتاری درست کنند. با وجود این اگر این مشکلات موقتی باشند برایتان بهتر که بهشان رسیدگی کنید. نگرانی‌هایتان به خاطر مسائلی که مستقیماً به شما مربوط نمی‌شود می‌تواند به شما انگیزه بدهد که به مشکلات حل نشده خودتان هم توجه کنید. ولی اکنون زمان مناسبی برای مطرح کردن مشکلات خود و پیجیده تر کردن اوضاع نیست.حافظ:

الصبر مر و العمر فان یا لیت شعری حتام القاه حافظ چه نالی گر وصل خواهی خون بایدت خورد در گاه و بی‌گاه

تعبیر :صبر و تحمل کن تا رنج ها و مشقت های زندگی به پایان برسد. اگر می خواهی به مراد و آرزوی خود برسی، باید خون دل خوردن ها و مصائب را تحمل کنی. امیدوار باش و به خداوند توکل کن. فال روز متولدین مهر:

شما ارتباط زیاد بین توانایی‌های معمولی هر فرد و کارهایی که انجام می‌دهیم را درک کرده‌اید. هم اکنون رویاهای شما کاملاً زنده هستند و وقتی به واقعیت تبدیل می‌شوند وضوح‌شان نیز بیشتر می‌شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده‌تان افتاده است بکنید، بر روی کارهایی که می‌توانید انجام دهید تمرکز کنید. و به جای اینکه تلاش کنید چیزهایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را که می‌توانید اصلاح کنید. حافظ:

گر چه پیرم تو شبی تنگ در آغوشم کش تا سحرگه ز کنار تو جوان برخیزم

روز مرگم نفسی مهلت دیدار بده تا چو حافظ ز سر جان و جهان برخیزم

تعبیر :تا فرصت باقی است از موقعیت ها استفاده کن تا به هدف و مقصود خود برسی. از اراده ی کافی برخوردار هستی پس نا امید نباش. به خدا توکل کن و با مشورت در کار ها، موفقیت خود را تضمین کن. فال روز متولدین آبان:

امروز همه فکر می‌کنند که شما فرد راستگویی هستید، درحالیکه آنها گول خورده‌اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته‌اید، بلکه فقط رازی را از آنها پنهان کرده‌اید که ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت کردن در مورد افکارتان آنهایی که برایتان مهم‌ترند را در اولویت قرار دهید.حافظ:

ظل ممدود خم زلف توام بر سر باد کاندر این سایه قرار دل شیدا باشد

چشمت از ناز به حافظ نکند میل آری سرگرانی صفت نرگس رعنا باشد

تعبیر :فرصت را غنیمت بدان تا به مقصود خود برسی. کینه و دشمنی را رها کن و راه آشتی و دوستی را در پیش گیر. غم و غصه را رها کن که با ناله و شکوه به جایی نخواهی رسید. فال روز متولدین آذر:

مثل اینکه وقت شما در حال تمام شدن است!!! اگر فردی می‌خواهد با شما صحبت کند و حرفی برای گفتن دارد، از صحبت کردن با او امتناع نکنید، برای اینکه شاید روزهای آینده فرصت و زمان کافی برای صحبت کردن در مورد احساساتتان را نداشته باشید. فراموش نکنید که با آگاهی بعضی از دیدگاه‌های درست را قبول کنید، چون که شما با دید خاص خودتان به جهان اطرافتان نگاه می‌کنید و این نوع نگاه همه چیز را بزرگتر از حد واقع به شما نشان می‌دهد.حافظ:

زیر بارند درختان که تعلق دارند ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد

مطرب از گفته حافظ غزلی نغز بخوان تا بگویم که ز عهد طربم یاد آمد

تعبیر :امروز بخت و اقبال با تو است. دنیا روی خوش خود را به تو نشان می دهد. آن را غنیمت بدان. صبر و تحمل تو، نتیجه ی خوبی به بار می آورد. خدا را شاکر باش. فال روز متولدین دی:

امروز خیلی مهم است که انرژیهای خود را حفظ کنید و کمی از سرعت خود بکاهید و باری بیش از آنچه می توانید حمل کنید را بدوش نگیرید. اگر لازم شد حتی سعی کنید بیرحم باشید چون اگر قولهای توخالی بمردم بدهید برای خودتان دردسر بوجود می آورید.حافظ:

آن که ناوک بر دل من زیر چشمی می‌زند قوت جان حافظ ش در خنده زیر لب است

آب حیوانش ز منقار بلاغت می‌چکد زاغ کلک من به نام ایزد چه عالی مشرب است

تعبیر :بخت و اقبال با تو همراه است. دست به هر کاری بزنی با کمک عقل و اندیشه و توکل، به نتیجه ی مطلوب خواهی رسید. به خود اتکا داشته باش و سعی و کوشش را رها نکن. فال روز متولدین بهمن:

با وجود اینکه امروز وسوسه شده‌اید که در کارتان ریسک پذیری داشته باشید، ولی الان بهتر است برنامه ثابت و مشخصی برای خود ترتیب دهید. حتی اگر نتیجه این نوع استراتژی شهرت و ثروت هم باشد، ولی برای شما مفید و سودمند نخواهد بود. به جای اینکه به فکر پول درآوردن باشید، با کسانی که دور و برتان هستند بیشتر همکاری کنید.حافظ:

گر چه صد رود است در چشمم مدام زنده رود باغ کاران یاد باد

راز حافظ بعد از این ناگفته ماند ای دریغا رازداران یاد باد

تعبیر :گرفتار غم و حسرتی و حادثه ای تو را تهدید کرده است. نا امید نباش. هر رنج و سختی عاقبت به خوشی و آسایش مبدل خواهد شد. هر فراقی به وصال خواهد انجامید. فال روز متولدین اسفند:

امروز شما نیاز دارید که با دوستان نزدیک و یا خانواده‌تان در مورد احساسات خود صحبت کنید و البته این کار کار راحتی نیست. ماه در چهارمین خانه خصوصی شما مربوط به اصول زندگی قرار دارد و شما درحالیکه در منزل به سر می‌برید هم احساس امنیت و هم رضایت می کنید. لازم نیست تمام دنیا را فتح کنید!! فقط باید بدانید روشی که به واسطه آن در مورد نقاط ضعف خود با دیگران تبادل نظر می‌کنید می‌تواند دعوتی برای رابطه‌ای عاشقانه باشد.

ترسم که روز حشر عنان بر عنان رود تسبیح شیخ و خرقه رند شرابخوار حافظ چو رفت روزه و گل نیز می‌رود ناچار باده نوش که از دست رفت کار

تعبیر :حسرت گذشته را مخور. آنچه که از دست داده ای به زودی پیدا خواهد شد. مال و منال دنیوی زودگذر است و دائمی نیست. بهتر است که قانع باشی و زندگی آسوده و آرامی در پیش بگیری.

منبع:آکاایران



امضا کاربر
شنبه 26 بهمن 1392 - 18:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :