loading...
Persian-Day|پرشین دی
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 512 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

فال روزانه جمعه 22 آذر 1392

پرشین دی

مشاهده فال امروز در ادامه مطلب

فال روزانه جمعه 22 آذر 1392

پرشین دی

فروردین:

 

امروز تمام رویاهای حرفه ایتان تحقق می یابند، ولی درمورد شکست در آنها نگرانید. مسئولیت های جدیدی به سویتان روانه می شوند و احساس می کنید که قادر به تمام کردن آنها نیستید. ممکن است به یک شرایط ناراحت کننده وارد شوید که شامل سیاست های اداره نیز می شود. درمورد تغییرات استرس نداشته باشید، یاد بگیرید که با جریان پیش بروید.

 

اردیبهشت:

 

امروز ممکن است احساس و خلقتان بالا و پایین شود. علی رغم هرچیز خوبی که در زندگیتان وجود دارد احساس می کنید که بخش عظیمی را از دست داده اید. اگر می توانید بایستید و انعطاف داشته باشید. افسردگی همه چیز را خراب می کند. خیلی درگیر کارهایی که از دستتان برنمی آید نباشید.با فعالیت های جسمی و باشگاه رفتن حواس خودتان را پرت کنید. امشب به مهمانی بروید و فردا تا ظهر بخوابید.

 

خرداد:

 

امروز شاید خلق و خویتان کمی پرتغییر باشد. مسایل خوبی در زندگیتان وجود دارند ولی گاهی اوقات احساس دلگیری می کنید. سعی نکنید که خلق و خو و حالت روحیتان را تحلیل کنید. شاید فقط کمی خسته اید و یا اینکه ریتم زندگیتان کند شده است. با کار و فعالیت های جسمانی خودتان را سرگرم کنید. امشب با دوستان بیرون بروید و گردش کنید.

 

تیر:

 

عادتی که دیگر مال شما نیست را عوض کنید. با بهترین مقاصد آغاز کنید و سعی کنید که علاقه تان را به چیزهایی که برایتان زمانی جالب و هیجان انگیز بودند از دست ندهید. اگر خسته باشید هیچ کاری را به اتمام نمی رسانید. امروز اماده دریافت پاداش های دایمی باشید. خوش بینی خود را حفظ کنید.

 

مرداد:

 

خیلی بلندپرواز و برون گرا هستید و امروز کسی را می باید که کمکتان می کند. الان فصلی است که همه ی ما به دنبال یافتن فردی هستیم که دارایی هایمان را با وی تقسیم کنیم. کسی وجود دارد که تنها اگر تلاش کنید اورا بیابید می تواند درمورد اهدافتان خیلی کمکتان کند. به همه تعلقاتتان پایبند باشید و شریک زندگی خوبی باشید.

 

شهریور:

 

امروز برایتان پر از خوش شانسی است. وقتتان را در نزدیکی طبیعت بگذرانید. به اسکی بروید. اگر برف می بارد که عالیست. هوای تازه به شما قدرت و تازگی می دهد. امروز ورزش می تواند ذهنتان را پاک کند. می بینید که وقتی فعالیت داشته باشید تمام شرایط پراسترس در خانه و محل کار از بین می روند. امروز به کارهای روزمره معمولی بپردازید.

 

مهر:

 

امروز آغاز یک کار پرانرژی و جالب است. امروز هیچ چیز نمی تواند شما را از این همه اشتیاق و پویایی دور کند. امروز زمین را به چرخش درآورید و یک مهمانی را برنامه ریزی کنید. مطمین شوید که همان چیزی است که می خواهید. ذوق داشته باشید و شاد باشید.

 

آبان:

 

اتفاقات معنوی اخیر در زندگیتان باعث شده که احساس شادمانی کنید ولی کمی افسردگی نیز دارید. جنبه احساسیتان به شما این امکان را می دهد که بدانید این قدم بزرگی به سمت معنویت است، ولی جنبه منطقیتان افکارتان را تغذیه می کند. آرام باشید و بدانید که واقعیت نسبی است و چیزی که احساس می کنید فقط برای شماست. به جلو پیش بروید.

 

آذر:

 

امروز از طرف یک دوست نزدیک یک نامه یا تماس دریافت می کنید. نگذارید که کلماتش روزتان را خراب کند. منظور بدی نداشته است. ارتباطاتی برقرار می شوند و همه چیز درست می شود. امروز با دوستان و روابطتان به پیش بروید.

 

دی:

 

امروز اینکه سعی کنید کارهای زیادی را انجام دهید در حالی که خیلی خسته اید به یک فاجعه منجر خواهد شد. انرژی این را ندارید که زندگی نرمال خود را پیش ببرید، ولی فردا احساس خیلی بهتری خواهید داشت. امروز فقط بنشینید و مراقبه کنید و به یک موسیقی خوب گوش کنید. یک فنجان چای داغ بنوشید و فقط به منظره زمستانی بیرون از طریق پنجره نگاه کنید. در مورد بهار و کارهایی که بعد از عید می کنید رویاپردازی کنید. ناامید نباشید. فقط بدانید که امروز روز نیرودهنده ای است.

 

بهمن:

 

تا الان به بسیاری از اهداف شخصیتان رسیده اید. الان به اینجا رسیده اید که از خودتان می پرسید: خب الان چه کاری کنم؟ می بینید که دیگران از شما زمان بیشتری را می خواهند که به آنها اختصاص بدهید و می خواهند که پول به انها بدهید و این خیلی ناراحت کننده است. امروز از شما خواسته می شود که برای تعطیلات به خیریه کمک کنید و به دوستان و خانواده قرض هایی بدهید. این برایتان ناراحت کننده است. به آنها بگویید که الان نمی توانید و به برنامه های خودتان برسید.

 

اسفند:

 

امروز از تمام مهارت ها و استعدادهایتان استفاده می کنید تا به تمام اهدافتان برسید. ممکن است این توانایی ها امروز به نظر بسته بیایند و شاید احساس کمی ناامیدی کنید. عصبانی نباشید. انگیزه این را داشته باشید تا کارهایی که می توانید را تمام کنید و سپس روی کارهای دیگر تمرکز کنید. فعالیت هایی را امتحان کنید که تا به حال انجام نداده اید. این شاید یک تغییر خوب و مورد نیاز باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام بخش را بیشتر دوست دارید؟
    چطور به این سایت وارد شدید؟
    با اضافه شدن بخش مذهبی به مطالب سایت موافق هستید؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1696
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 163
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 422
  • باردید دیروز : 473
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 422
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 151,988
  • بازدید کلی : 2,018,923
  • کدهای اختصاصی