loading...
Persian-Day|پرشین دی
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 800 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

فال روزانه 5 آذر 1392

پرشین دی

مشاهده فال امروز در ادامه مطلب

 

فال روزانه 5 آذر 1392

پرشین دی

 

 

فروردین:

امروز به یک مسافرت طولانی می روید. اگر در این خانه ی جدید اوضاع خیلی مشکل است، برنامه ی یک فرار را بچینید. صداقت قابل ستایش است، ولی اگر خیلی صادق و رک باشید باعث جریحه دار شدن احساسات دیگران می شوید. مراقب باشید که قبل از رفتن حرف های مهمی دارید که باید بزنید.

اردیبهشت:

دوست ندارید که خیلی از قبل برای زندگیتان برنامه ریزی کنید، ولی اگر با خانواده و دوستانتان برای مسافرت برنامه ریزی کنید، برایتان فایده های زیادی خواهد داشت. خیلی ناراحت کننده است که به روایاهیاتان برای یک ماجراجویی بخندند، ولی می توانید برنامه های سفر را با همسرتان یا معشوه تان در میان بگذارید. برای انجام دادن کارها باید یک سفر کوتاه ترتیب بدهید. شاید هم مجبور شوید که برنامه هایی برای فرار از مسئولیت ها بچینید.

خرداد:

به سمت زندگی جهش ببرید. حتما حواستان باشد که رویاهای مخصوص خودتان و رویاهایی که برای خانواده دارید با هم مطابقت داشته باشند. شاید طبیعت خیلی محکمی داشته باشید، ولی وقتی که لازم باشد خیلی لطیف هم می شوید. مراقب باشید که تاکید بیش از حدی روی خودتان، به جای همه، نکنید.

تیر:

بی قراری و احساس آرامشتان رفته است. شاید ببنید که برای تمام کردن یک پروژه مجبورید که یک مسیر دیگر را انتخاب کنید، ولی باید بدانید که موفقیت در آنطرف دیوار نیست. تردیدتان را مخفی نکنید، فقط بروید و کارتان را بکنید. مجبور نیست که همیشه مطابق با خواسته دیگران رفتار کنید. کاری را بکنید که می دانید باید انجام شود.

مرداد:

هر چه که از اوایل ماه دور می شوید،، وقت آن می رسد که به این مساله برسید که چرا با همسرتان دارای مشکلات احساسی شده اید. نیاز دارید که با احساسات ویتان مواجه شوید. به انجام دادن کار بامزه ای با خانواده تان برای امشب فکر کنید. رفتن به سمت یک بستنی فروشی خوب فکر خوبی است.

شهریور:

اگر مجرد هستیدف شاید امروز بهترین موقع برای یافتن یک معشوقه برای ادامه سال و بعد از آن است. می بینید که قدرت جذبتان خیلی خوشایند است و دقیقا می دانید که چه موقع باید چه بگویید. چه قدرتی دارید! با آن همراه شوید. درمورد اتفاقات روز بحث کنید و به سمت کاری پیش بروید که می خواهید در آینده انجام دهید. خیلی عالی خواهد بود.

مهر:

امروز پر از احساسات و ناراحتی است. امروز احساسات خیلی قدرتمندی دارید و می بینید که اوضاع کواکب شما را به سمت کنترل مسایل پیچیده سوق می دهد. هنگام صحبت کردن با معشوقه تان مهربان باشید. اگر هم مجرد هستید خزانه لغاتتان را پاک و دوباره تصحیح کنید.

آبان:

برای یکی از افراد هیچ دلیل وجود ندارد که صداقت و یکدلی شما را زیر سوال ببرد. شما همیشه کار درست را انجام می دهید و امروز شما خیلی قابل اعتماد هستید. همیشه دوست دارید که تمام جنبه های یک سوال را بدانید، ولی امروز حتی به ان گوش هم نمی دهید. بدون شنیدن حتی تیتر پروژه بی درنگ فقط می گویید “نه”. این خصوصیت شما نیست، ولی اگر امروز با قواعد پیش بروید، هیچ کار باافتخاری را برای دوستانتان انجام نمی دهید.

آذر:

امروز یک پول باداورده برایتان خواهد آمد. شاید هم ببینید که درچک پرداخت درآمدتان بیش از آنچه که انتظارش را داشته باشید نوشته شده باشد. میبینید که این یعنی می توانید برای معشوقه تان هدیه ای که مدنظرتان است را بخرید! شاید امروز بخواهید در یک لاتاری شرکت کنید. یک بلیط اضافی بخرید. چه کسی می داند! شاید شما برنده خوش شانس بعدی باشید.

دی:

بزرگترین شانس زندگیتان سخت کوشیتان و رفتار محکمتان است.احساس می کنید که خوش شانس هستید، و این شانس با طالعتان و همچنین آینده ی روشنتان تقویت می شود. مراقب باشید که خیلی دلتان را به شانس و یا ثروت هایتان خوش نکنید. اگر خیلی مغرور بشوید، از عرش به فرش می افتید!

بهمن:

امروز در بازیتان برنده اید و در اوج قرار گرفته اید. می خواهید که جذابیت و هوش خود را در مهمانی ها، نهار و حتی اداره به رخ دیگران بکشید. به هرحال، امروز عصر که به خانه می روید ممکن است همسرتان شما را از پله ها پایین بیندازید. این اصلا حس خوبی به شما نمی دهد، ولی حدالش این است که نرمالتان می کند.امروز به هر چیزی که دست می زنید برایش انرژی مثبت بفرستید. این همه ی اطرافیان را تحت تاثیر قرار می دهد، مخصوصا معضوقه و البته خودتان را.

اسفند:

در هر شرایطی از همان ابندا به حقیقت و راستگویی فکر کنید تا یک آزادی فوق العاده را تجربه کنید. خیلی سخت است که تمام دروغ هایی که گفته اید را به یاد بیاورید، ولی بهتر است که دیگر هیچ دروغی نگویید. به دیگران بگویید که دوستشان دارید و وقتی به شما نیاز داشتند کنارشان باشید. از حس ششمتان استفاده کنید تا امروز با معشوقه تان حرف بزنید و به او بفهمانید که اوضاع از چه قرار است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام بخش را بیشتر دوست دارید؟
    چطور به این سایت وارد شدید؟
    با اضافه شدن بخش مذهبی به مطالب سایت موافق هستید؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1696
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 163
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 1,122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,516
  • بازدید ماه : 2,516
  • بازدید سال : 154,082
  • بازدید کلی : 2,021,017
  • کدهای اختصاصی